Awak..

by - Tuesday, December 30, 2014

assalamualaikum...

Selamat Bertunang awak..
semoga awak bertambah kebahagian di samping bakal awak ya..

terima kasih untuk segalanya ya...
saya doakan cepat-cepat kawen ya..





You May Also Like

8 comments

  1. ehem. ade lah niii hehehe.. tak per yg dah xder bersama biarkan jadik kenangan.... yang menanti tu ada di hadapan..hehehhe ~

    ReplyDelete
  2. biarkaaan ia pegi.. jangan dikesali.. tuhan lebih mengerti..

    ada yang lebih baik tu nak mai..

    ReplyDelete
  3. doakan yg terbaik buat 'awak' tu dan sis JM doakan ZARUL ketemu yg lebih baik aminnn

    ReplyDelete
  4. Akak pun doakan yang baik-baik untuk ZF.
    Sabar ye, dear.

    ReplyDelete
  5. mcm sedih. tp xpelah ZF kalo 'awak' tu dah jmpa bakal jodoh dia, smoga ZF pon dicptkan bertemu jodoh ZF. ana pon ada kesah 'awak' jugak. hurmm

    ReplyDelete