Katering - SW ILHAM ENTREPRISE

by - Tuesday, September 18, 2018

Assalamualaikum..


Katering Kenduri Kahwin

Ayam Masak Ros



Semasa majlis kenduri saya yang lepas,
saya sekeluarga telah berbincang untuk menempah katering.

Katering ini ada menyediakan pakej-pakej untuk menu nasi dan lauk pauk mengikut bajet satu kepala.

Menu yang dipilih
- nasi beriani + nasi putih
- gulai daging + ubi kentang
- ayam masak merah
- daging masak hitam
- acar buah
- buah oren
- air oren + merah
- bubur kacang

Pihak katering juga ada memberi secara percuma menu teh tarik sebagai menu sampingan..

Untuk lauk pengantin juga disediakan oleh pihak katering
- ikan siakap 3 rasa 2 set
- udang celup tepung dh dihias 2 set
- buah buahan 2 set

Tambahan dari keluarga saya
- ayam golek


Saya request khemah, meja kerusi dan tempt hidangan bulat untuk keluarga pihak lelaki.


nasi beriani
Daging masak hitam











gulai daging
acar buah
buah oren
Walaupon menempah katering,  
Ada juga lauk tambahan disediakan.. 
Ikan kering dan ulam cabai. 




Suasana kemeriahan majlis kenduri.
Alhamdulillah makanan semua cukup















Alhamdulillah, saya mendapat mesej daripada kawan-kawan yang datang kenduri memuji lauk yang disediakan sedap. 
Sebelum ni, untuk kenduri khwin 
Keluarga saya pernah menempah lauk dari katering sama jugak.. 
Lauknya memang sedap.. 
Thank you pihak katering dan abg puzi. 
Makanan semua sedap.. 











dh 8 bulan majlis berlalu, bila sebut kenduri ja..
member-member sentiasa sebut, masih teringat lauk kenduri rumah saya,
sedap belaka...




jika ada ingin menempah bole hubungi:
alamat:
No. 29, Plaza Gunung Indah,
Jalan Dato Syed Omar,
05400 Alor Setar, Kedah

Contact Number :
Sham_Wafti - 013-4222246
Fauzi - 019-4341838


You May Also Like

10 comments

  1. Sedapnya lauk kenduri. Memang kena pilih betul2 katering ni. kadang2 lauk tak sedap,lauk tak cukup. hehe, macam2 masalah.

    ReplyDelete
  2. Wah, mesti betul2 sedap ni. Saya sampai sekarang masih ingat lagi 2 buah majlis kahwin yang saya pergi dengan hidangan tersedap..sampai sekarang masih teringat2..

    ReplyDelete
  3. klau kita buat kenduri, mknn yg pling penting kan, asalkan cukup & sedap..

    ReplyDelete
  4. sedapnya menu lauk katering ni..

    ReplyDelete
  5. Bila perkhidmatan yang diberi bagus dan makanan sedap memang buat orang teringat ingat kan..

    ReplyDelete