Roti Salynas - Produk Muslim

by - Monday, October 07, 2019

Assalamualaikum.. .

Secara kebetulan balik dari lunch, 
Ternampak sebiji kancil depan kilang. . 
Tengah dia buka bonet kereta,  ada banyak roti dalam kereta kancil tu. 
Terus sapa empunya kenderaan tu. .

Rupanya dia nak mencuba menjual roti di kantin kilang. 
Tengok roti dia gebu-gebu macam fresh ja. .
Mintak la nk beli dari dia. . 
Ambik terus 2 pek bole makan ramai-ramai..


Memang betul lah,  fresh roti dia baru buat ja ni. . 
Sedap gebu elok ja. .
Saya ambik 1 pek roti planta dan 1 pek roti kaya. 
Lepas tu edar kt staff saya.. 
Pakat puji sedap. .


Roti Salynas produk keluaran bumitera dan juga produk muslim.. 
Tak perlu ragui nak membelinya. .

Murah pon murah. .
Rm0.80 ja. 
Berbaloi beli. .
Beli satu pek terus bole letak kt rumah ka office ka. . Ramai-ramai boleh makan. 
Tak pon bole jugak dibuat doorgift utk majlis-majlis kenduri. 


Dikeluarkan oleh :
Perniagaan Salynas
No. 7 Taman Awana,  Langgar,  Kedah
Tel : 017-5626676/ 012-4107656

You May Also Like

8 comments