SEGMEN BLOGLIST ABGTEROR | TANAH TUMPAH DARAHKU

by - Wednesday, May 25, 2011

selamat tengah hari semua.....
kali nie aku join segmen tanah tumpah darahku lakk...
simple ja soklan dia...
kt bwh nie antara soklan dia la... 
 
 
SOALAN

1. Dimana anda dilahirkan? 
      dilahirkan di felda lubuk merbau, kedah...

2. Dimana anda dibesarkan?

aku dibesarkan dimana tempat aku dilahirkan jugak
mestilah kedah...

3. Negeri pilihan anda untuk dimasukkan ke dalam senarai bloglist abgteror.
    KEDAH DARUL AMAN 
 

4. Ceritakan sedikit mengapa anda memilih negeri tersebut.
    sebab aku pilih negeri nie krana KEDAH tempat aku dilahirkan,tmpat aku dibesarkn..tempat aku belajar (dari tadika smpai ke ipta pon kt kedah jugak)
kedah jugak dikenali negeri jelapang padi....hijau ja...tenang ja tengok...
kedah jugak banyak tempat mnarik jgak law nk jln2....
 
 
ok tue ja la sokan dia...
xpyah nk kna stdy nk jawab soklan..heheh
ok...sekian.... 

You May Also Like

2 comments

  1. oo..org kedah rupanya..cik sakura singgah sini sekejap..hehe

    ReplyDelete
  2. yap...owg kedah nie..ehheeh...jgn lupa follow ya...

    ReplyDelete