Percutian ke Cameron Hingland - Jom Petik Buah Strawberry Sendiri Di Aidilbadri Strawberries

by - Thursday, April 25, 2019

Assalamualaikum...

Datang ke Cameron Highland ni, rugi tak merasai petik sendiri buah strawberry..


Hari kedua saya di Cameron, 
Ikutkan tak mau la petik-petik starwberry ni..  Takut mahal.. 
Tetapi bila dah sampai,  terjebak jugak la. .
Nak merasa petik strawberry. 




Saya memilih  aidillbadri straberries
Saya sampai awai pagi disini,  orang pon kurang lagi. 
Kami berdua saja disini. . Bole bergambar puas-puas. 

Buah Merah-merah ja





Hanya rm6 ja untuk 100gram kita petik. 
Selepas petik boleh la timbang. . 

Bergambar sekejap







Di Aidilbadri Strawbeeries jugak ada mengeluarkan produknya sendiri berasaskan strawberries seperti jem,  serunding,  aiskrim, sambal dan juga kordial. 
Semuanya halal dan produk muslim. 

Terasanya rugi tak cuba aiskrim strawbery kat situ,  masa pergi situ waktu pagi memang sejuk gedi la..  
Kalau datang ke Cameron Hingland,  singgah la kesini.. .



You May Also Like

12 comments

  1. best..strawberry di CH manis2..

    ReplyDelete
  2. awhhh sedapnya strawberry chocolate!

    ReplyDelete
  3. Bestnya g holiday kat cameron.. Ekin x sampai lg kat sana

    ReplyDelete
  4. bestnyaaa...teringin sangat nakk ke sini!

    ReplyDelete
  5. Bestnya. Rasa rindu saya kat cameron highlands. Saya merasa duduk di cameron 6tahun hehe

    ReplyDelete
  6. bestnye..! strawberry, sejuk, ladang teh.. owh.. nom3..

    ReplyDelete
  7. Seronok kalau dapat petik strawberry pastu makan terus.

    ReplyDelete
  8. Beberapa kali dah ke Cameron, memang best sana sejuk dan menyegarkan!

    ReplyDelete
  9. besnya g cameron, awat semua pakat2 pi sana ni..adus, last pi sana zaman sekolah dulu noh..

    ReplyDelete
  10. Nama ::::: [Merissa Ahmed]
    Negara::::::[Malaysia]
    Alamat:::::[Jalan-Bukit Bintang Plaza, Jalan Bukit Bintang]
    Bandar::::::::::::[Kuala Lumpur]
    Amaun Pinjaman::::[RM 450k. [berjaya]
    WhatsApp::::+601125693785
    e_mail::::[merissaahmed11@gmail.com]


    Nama saya Merissa, seorang ibu kepada dua anak saya dari Malaysia dan saya telah berada di Malaysia selama bertahun-tahun dan sehingga saat ini kesaksian ini saya masih berada di Malaysia. Salah satu masalah utama yang pernah saya hadapi dengan perniagaan saya ialah masalah kewangan dan pembiayaan semula dan ini menyebabkan saya mencari pinjaman dan akibatnya saya menjadi mangsa 2 pemberi pinjaman fiktif dan ini sebenarnya membuat saya trauma sampai tahap tertentu tetapi saya tidak pernah putus asa sehingga saya melalui blog dan juga media lain saya mempunyai peluang untuk menemui [DUBAI FINANCIAL SERVICE AUTHORITY] pada awalnya saya berasa takut dan sangat skeptikal mengenainya, tetapi saya harus mengambil risiko satu kali yang akhirnya membawa kepada kebebasan kewangan saya. Saya benar-benar memohon pinjaman sebanyak RM 450K dalam masa 24 jam proses pembayaran berjaya dilakukan. Keseluruhan proses ini boleh dipercayai dengan jujur ​​dan boleh dipercayai, jadi jangan takut dengan pinjaman dalam talian hubungi [DUBAI FINANCIAL SERVICE AUTHORITY] untuk mendapatkan pinjaman yang boleh dipercayai @ kadar faedah yang sangat rendah Anda boleh menghubungi mereka melalui alamat e-mel di bawah ::
    financialserviceauthority400@gmail.com
    Atau jika anda ingin membuat lebih banyak pertanyaan, anda juga boleh menghubungi saya melalui e-mel ini: merissaahmed11@gmail.com

    Nama:::::[Merissa Ahmed]
    Negara::::::[Malaysia]
    Alamat ::::: [Jalan-Bukit Bintang Plaza, Jalan Bukit Bintang]
    Bandar::::::::::::[Kuala Lumpur]
    Amaun Pinjaman::::[RM 450k. [berjaya]
    WhatsApp:::: /+601125693785

    ReplyDelete