Percutian ke Cameron Hingland | Cameron Lavender

by - Saturday, August 10, 2019

Assalamualaikum....


Destinasi seterusnya di hari kedua ialah ke Cameron Lavender,


excited nak masuk sini sebabnya banyak jenis bunga ada disni.
disini juga pernah viral aiskrim lavender tu.
saya ada baca komen-komen mengenai aiskrim ini
ada yang kata sedap ada yang tak
bila saya disini tengok sendiri rasa macam was-was pulak nak makan
so tak jadi beli la
kita tengok pemandangan dan bergambar ja lah..


serius kat sini betul-betul cantik.
tak rugilah masuk


pelbagai jenis bunga ada

banyak tempat cantik sesuai nak bergambar




59, Taman Tringkap, 39100 Brinchang, Pahang, Malaysia

Buka: Mon - Thu 9am-6pm

Fri - Sun 9am-7pm
No Tel: 054961208
Ticket : Dewasa Rm 10
Kanak-kanak Rm 7

You May Also Like

5 comments

  1. Dah lama tak pergi, rasa kena cari masa untuk ke sana

    ReplyDelete
  2. aida da gi sini. best.
    ari tu nak ulang masuk, tapi ramai sgt.
    so, tak masuk la.

    ReplyDelete
  3. syoknya cameron highland! ana last p sana 2 tahun sudah hehehe

    ReplyDelete