Baksis ke Besut Terengganu...

by - Wednesday, January 29, 2014

assalamualaikum...

dh lama tak update blog nie..

baru- baru nie saya baru habis program Bakti Siswa di Besut Terengganu..
dah lama mengidam nak join program baksis ke Terengganu nie...
coz xpenah pegi jejak lagi Terengganu..
dalam masa yang sama nak mencari family angkat dari Terengganu jugak..
akhirnya dapat jugak join sem nie ke Terengganu..
banner program

 program nie berlansung 4 hari..
family angkat saya mengambil 4 org ank angkat..
satu-satunya family yg ambek ramai anak angkat...
with family angkat


di sini pelbagai jenis makanan saya try..
sedap2 belaka... saya dapat rasa laksa lemak, bubur lambuk letak isi ikan + budu, sata, pelbagai lagi lah.. betul2 tinggai kesan yg maksima..

apa pon thanks kpd pengarah projek...
paling brtungkus lumus menjayakan program...

program nie masuk paper taw..
second baksis saya join masuk paper...

You May Also Like

0 comments