Kak Su Laksa Beras dan Asli, Kuala Perlis

by - Friday, January 17, 2020

Assalamualaikum...

Kalau mai kot Kuala Perlis ni,  cubalah laksa Kuala Perlis. .
Di setiap negeri ada jenis laksa dia tersendiri. .
Begitu jugak di Perlis ni. .
Kebetulan saya pergi ambik adik ipar di Jeti Kuala Perlis,  singgah sebentar di Kak Su Laksa.
Dah berapa hari dok teringin laksa, tapi takut bila tak menepati citarasa pulak
Nak buat,  tiada kerajinan sebab bukan ada yang nak makan pon. 
So teringat laksa Kuala Perlis ni. 
Selalu tak menghampakan la sangat. 



Kuah laksa kuala perlis ni lain dari laksa kedah atau pon  laksa teluk kechai... 
Tapi tetap sedap menepati citarasa saya jugak


Harga pulak tidak lah mahal.. 
Laksa biasa rm 4.50
Laksa Special rm5.50
Nak beli sekilo terus pon bole


Kak Su Laksa Beras Asli dan Segar, 
Kuala Perlis
Buka 10 pagi - 7.30 malam
Tutup Selasa


You May Also Like

17 comments

  1. laksa mmg feveret..sedapnya..

    ReplyDelete
  2. laksa dia macam ada letak santan ek..

    ReplyDelete
  3. Selalu pi kuala perlis makan ikan ja. Pasni boleh makan laksa lak 😁

    ReplyDelete
  4. dah lama x pergi laksa kaksu, selalu pergi laksa D'adna ja 😊

    ReplyDelete
  5. Packers and Movers Chennai Give Safe and Reliable ***Household Shifting Services in Chennai with Reasonable ###Packers and Movers Price Quotation. We Provide Household Shifting, Office Relocation, ✔ ✔ ✔ Local and Domestic Transportation Services, Affordable and Reliable Shifting Service Charges. @ Packers And Movers Chennai

    ReplyDelete
  6. DH LAMA TAK MAKAN DEKAT LAKSA KAK SU NI. WALAUPUN DEKAT JER.. XSEMPAT NAK TERJAH HEHE...

    ReplyDelete
  7. Get Packers and Movers Jaipur List of Top Reliable, 100% Affordable, Verified and Secured Service Provider. Get Free ###Packers and Movers Jaipur Price Quotation instantly and Save Cost and Time. Packers and Movers Jaipur ??? Reviews and Compare Charges for household Shifting, Home/Office Relocation, ***Car Transportation, Pet Relocation, Bike SHifting @ Packers And Movers Jaipur

    ReplyDelete
  8. Akak x boleh nak makan laksa lagi...tak sabarnya tunggu Tufael genap setahun

    ReplyDelete
  9. ni memang port famous kan.. tapi lama da x pi..
    kalo dlu nak p langkawi ikut perlis singgah juga =)

    ReplyDelete
  10. memang sukaaaa sgt kuah laksa kak su ni tau3
    cukup pekat
    lagi satu, dulu ada restoran ikan bakar dekat lorong mula sebelum smpai kedai kak su tu
    sukaaaaa sungguh laaa ikan bakar situ

    ReplyDelete
  11. Assalamualaikum Sis Zarul Farhana, jemput sertai give away dengan hadiah tunai RM1000 oleh Mamapipie & Friends.

    Hadiah RM200 (Seorang Pemenang)
    1 x RM200

    Hadiah RM100 (2 Orang Pemenang)
    2 x RM100

    Hadiah RM50 (14 Orang Pemenang)
    14 x RM50

    Penyertaan sangat mudah & tarikh tutup giveaway pada 29 Feb 2020. Klik sini sekarang untuk sertai.

    ReplyDelete
  12. Wow laksa.Boleh cuba lokasi ni nanti.

    ReplyDelete
  13. Lama tak makan laksa ni, baru teringat :D

    ReplyDelete