Kacang Pool Haji (Cawangan Larkin Bomba)

by - Friday, July 19, 2019

Assalamualaikum.. .

Kacang Pool Haji 

Ini kisah semasa bercuti sekejap ke Johor tahun lepas,  bercuti sambil makan kenduri la. .
Saya senaraikan tempat-tempat makan menarik di Johor ni.
Ini antara makanan ingin saya cuba. 



Kacang Pool Haji antara makanan yang sering menjadi tumpuan di Johor ini.



Saya hanya bungkus ja,  sebab time ni saya mencuba makanan lain jugak disini.



Setelah mencuba Kacang Pool Haji ini,  bagi saya biasa-biasa ja. . 
Roti dibakar,  makan bersama kuah sardin yang ada kacang dan cili.
simple ja menu dia.
Bagi pengemarnya, mungkin sedaplah di mulut dia. 

saya pergi di medan selera Plaza Angsana ja.





You May Also Like

6 comments

  1. tempat asal kacang pool kan mesti sedap ni. tapi sayang tak boleh makan selalu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mungkin kot.. Tapi tak lah xkena selera saya. .Tapi husband suka

      Delete
  2. simple.
    tapi sedap.
    mesti dtg sini if kami turun ke jb.
    now, dah ada branch di ayer keroh, melaka.
    boleh tahan jugak rasanya. tak lari jauh la.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooo byk cawangan jugak la. . Ok tu ramai peminat dia

      Delete
  3. Lama tak makan kacang pool Haji ni, tibaa teringin pulak bila nengoknya ni..

    ReplyDelete
  4. Terus jadi teringin nak makan. Adeh...terliur!

    ReplyDelete