Percutian ke Cameron Hingland - Restoran Taman Apple

by - Sunday, July 21, 2019

Assalamualaikum.. .

Restoran Taman Apple

Restoran ini antara ada dalam list untuk saya datang ke Cameron Hingland ini.
Dihari kedua kami check out dari Hotel, terus kami mencari restoran ini.



Untuk sampai kesini saya menggunakan google maps ja,
tapi tah kenapa dia bawa masuk ikut jalan belakang, sebabnya saya tak jumpa pintu masuk restoran ini.
saya park kawasan dekat dengan medan kot, ada juga khemah macam pasar tetapi semua tutp lagi maybe buka pukul 10 keatas kot.
Kami jalan kaki melalui pasar itu, baru jumpa restoran ini. masuk ikut pintu belakang ja.


Masa saya sampai mungkin baru buka, orang tak ada sangat. ada la 2 meja customer termasuk kami.
apa yang saya order 
nasi lemak serunding strawberry

Nasi Lemak Serunding Strawberry



Roti Titab + sambal serunding


Scrambled egg + serunding strawberry


terdapat juga pelbagai menu lain mengikut waktu seperti
sarapan, lunch dan makan malam

nak tengok lebih banyak lagi menu terus ke facebook Restoran Taman Apple 

Kita bole melihat disekitar Restoran ini pelbagai tumbuhan seprti pokok buah-buahan dan bunga










You May Also Like

0 comments