DIY Hantaran - Gubahan Hantaran Tuala menjadi Angsa

by - Saturday, November 03, 2018

Assalamualaikum


Gubahan Tuala untuk Hantaran


 Tuala jugak menjadi salah satu antara barang hantaran..  
Tuala boleh menjadi gubahan seekor angsa atau apa-apa saja. 



Ada jugak yang senang,  beli yang dh siap gubah di kedai. . Tapi selalunya dikedai kain tuala hantaran yang di sulam dengan tulisan selamat pengantin baru

Ni antara contoh lipatan tuala berbentuk angsa di youtube


Dalam video tu, 2 kain tuala dia guna. .
Gubahan tuala saya hanya sehelai saja. 
Gubahan ni hanya guna tuala dan jarum peniti saja.. Mudahkan. ..


You May Also Like

18 comments

  1. kreatifnya! tangan berseni. kalau bagi syaza confirm x jadi angsa ahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Klau saya pon sama. . Xjadi angsa.. . Ni nasib kak ipar pandai buatkan

      Delete
  2. gubahan tuala jd angsa ni selalu tengok kt bilik hotel..utk honeymoon suite..2 ekor angsa..

    ReplyDelete
  3. selalu jugak tengok tapi tangan tak berseni nak gubah

    ReplyDelete
  4. kreatif la pulak untuk buat gubahan dari kain tuala

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la. .. Tapi bole buat mcm2 lagi gubahan dri tuala ni

      Delete
  5. Kreatif.. klu sampai ke tangan saya mmg tak jadi ni hehee

    ReplyDelete
  6. Wah, kreatif betul. Cantik gubahannya

    ReplyDelete
  7. Kalau dapat kat hakak yg keras tangan ni tak taulah jadi apa Zana.... Takut bukan angsa dah hahha....
    Buat buat gubahan mcm ni kena ada minat kan, barulah kejadiannya tu cantik dan kemas

    ReplyDelete
  8. ni klu nampak kat hotel terus rembat letak tempat tinggi takut nephew gi rentang atas lantai. org nak amek gambar dulu #blogger

    Myra | The Grey Lines Between

    ReplyDelete