Roti Salynas - Produk Muslim

by - Monday, October 07, 2019

Assalamualaikum.. .

Secara kebetulan balik dari lunch, 
Ternampak sebiji kancil depan kilang. . 
Tengah dia buka bonet kereta,  ada banyak roti dalam kereta kancil tu. 
Terus sapa empunya kenderaan tu. .

Rupanya dia nak mencuba menjual roti di kantin kilang. 
Tengok roti dia gebu-gebu macam fresh ja. .
Mintak la nk beli dari dia. . 
Ambik terus 2 pek bole makan ramai-ramai..


Memang betul lah,  fresh roti dia baru buat ja ni. . 
Sedap gebu elok ja. .
Saya ambik 1 pek roti planta dan 1 pek roti kaya. 
Lepas tu edar kt staff saya.. 
Pakat puji sedap. .


Roti Salynas produk keluaran bumitera dan juga produk muslim.. 
Tak perlu ragui nak membelinya. .

Murah pon murah. .
Rm0.80 ja. 
Berbaloi beli. .
Beli satu pek terus bole letak kt rumah ka office ka. . Ramai-ramai boleh makan. 
Tak pon bole jugak dibuat doorgift utk majlis-majlis kenduri. 


Dikeluarkan oleh :
Perniagaan Salynas
No. 7 Taman Awana,  Langgar,  Kedah
Tel : 017-5626676/ 012-4107656

You May Also Like

10 comments

  1. sokong produk Muslim...sedap & tanpa was-was..

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah semoga boleh di dapati dipasaran dengan mudah. in shaa allah

    ReplyDelete
  3. memang nampak sedap ni..kalo pi kedah nanti bole la cuba beli

    ReplyDelete
  4. haah betoi-betoi. zaman skrg ni kalo dapat hat produk muslim jenis blh terus beli camni senang.

    ReplyDelete
  5. Nanti kalau cek pi Kedah, cek cari na...

    ReplyDelete
  6. tanya la salynas tu..ada export ke arrea kl tak? heee

    ReplyDelete
  7. Packers and Movers Bangalore as a Services providing company can make all the difference to your ###Home Relocation experience. Bangalore based Company which offers versatile solutions, Right team that easily reduce the stress associated with a ✔✔✔Household Shifting, ***Vehicle Transportation. we help things run smoothly and reduce breakages and offer you seamless, Affordable, Reliable Shifting Services, Compare Shifting Charges. @ Packers And Movers Bangalore

    ReplyDelete