Support Local Business - Kertas Kraft

by - Tuesday, March 13, 2018

Assalamualaikum..

Kertas Kraf

No automatic alt text available.
kredit 


Alkisahnya, untuk majlis kenduri saya..
berhasrat untuk diy ja mana yang boleh...

 part kad kenduri pon saya nak try diy yang menjimatkan disamping nampak unik... 
so saya nak try gunakan kertas kraft ja..

selalunya di kampung saya, cara paling mudah dan jimat hanya print guna kertas warna atau kertas a4 putih ja... 
tapi ada ja yang tempah yang design yang cantik-cantik dan pelbagai jenis kertas ada..
ikut kemampuan dan keinginan masing-masing.

Jika  tangan anda  memang kreatif, bole diy apa-apa ja lagi bagus.
menjimatkan kos lagi.

Untuk majlis saya kali ini,
saya telah menempah  kertas kraft di support local business.
2 jenis kertas saya order.. 
175gsm a4 =rm 19 /100pcs
140gsm = rm 17/100pcs


Suppor Local jugak ada menjual pelbagai lagi antaranya:
kraft packaging
kraft cars
product label
sticker and tag..
perkhidmatan design dan printing pon disediakan.

Bagi yang mencari kertas kraft yang berkualiti dan juga harga yang berpatutan,
anda bole mendapatkan di 

alamat : A-01-05 Kulim Square, 09000 Kulim, Kedah Darul Aman.
contact number: 011-1080 8411

Email: local.biz@mail.com


You May Also Like

8 comments

  1. marilahh kita sama2 sapot our local brand
    follow sini #641

    ReplyDelete
  2. Akak suka kalau DIY...ada sentimental value disana...buat kita buat weeding sgt bermakna

    ReplyDelete
  3. kalau kreatif..semuanya jadi cantik

    ReplyDelete
  4. DIY lagi best..ikut citarasa kita kan..

    ReplyDelete
  5. bagus ni...boleh kita sama-sama support local business ni..

    ReplyDelete
  6. Puas hati bila dapat tengok hasil kraf sendiri.

    ReplyDelete