Suprise Delivery untuk orang tersayang

by - Friday, April 19, 2019

Assalamualaikum. .

Suprise delivery sekarang tak asing dah dalam masyarakat kita.
Sekarang ni bukan setakat di bandar ja ada,  di kampung-kampung dah ada service ni tau. 


Salah satunya di kampung saya,  di Felda Lubuk Merbau ni. 
Tak perlu susah payah nk tempah kat orang luar kampung dah. . Nanti cas penghantaran saja pon dah mahal nak masuk kampung lagi. 

Suprise Delivery yang dibuat oleh Fara ni,  betul-betul memudahkan orang dikampung saya.  Ramai juga yang menempah dari Fara

Saya pon salah sorang dari yang pernah menggunakam service suprise dari Farah ni. 

First time, saya request untuk hantar satu bouquet sempena hari lahir abg sulung saya bulan Januari lepas. 


Kemudian baru-baru ni untuk mak ayah saya bulan April ni. .
Tak sempat nak balik kampung.
 Tapi tak pa,  tanda ingatan hari lahir mak ayah saya,  saya request dari Farah untuk hantar suprise delivery ja. 

Besday mak 08 April


Dekat mak kita bagi satu set roti ja. . 
Dekat ayah pula, satu set buah


Besday ayah 12 April

Semoga mak ayah saya dipanjang kan umur dan diberikan kesihatan yang baik. 


Orang kampung jom pakat support Farah, disamping kita bole berikan sesuatu untuk orang tersayang anda di kampung. 

Bole terjah fb Fara Syahmim




You May Also Like

8 comments

  1. oh felda lubuk merbau. dekat ja lah dengan kami ni. hehehe

    ReplyDelete
  2. Wah.. Bisnes yang ohsem.. semoga mendapat sambutan..bmudah untuk yang jauh buat suprise..

    ReplyDelete
  3. haah betoi2 bisnes suprise delivery ni bagus terutamanya pd anak2 yg duk jauh dgn fmly. dpt gak la bagi somthing utk fmily wlupun tak dpt balik.

    ReplyDelete
  4. nowadays apa2 pun ada je. janji ada duit. betul kan.

    ReplyDelete
  5. Sweetnya huhu

    Jemput blogwalking ke blog saya :)

    ReplyDelete
  6. bestnya dapat bagi hadiah kat orang yang kita sayang kan...

    ReplyDelete
  7. Wah best kan ZF dapat suprise macam ni dari orang tersayang

    ReplyDelete
  8. ok this one is cute!!! bestnye dapat makanaaaannn

    ReplyDelete