kerjaku skrg..

by - Tuesday, June 21, 2011


smbil blogwalking smbil mkn mee bandung buatan aku petang td..
nyam nyam nyam sdap taw hehheheh



skrg nie aku dok mnolong kak aku nie
motong, haa taw ka apa dia
menoreh getah la
sambil dok tggu result upu nie
dh xda krja pa kt umh
pagi pagi aku p la tolong kak aku nie
leh jgak la dpt income sndri walaupon ckit
walaupon skrg anak muda kt kg aku skrg nie
xada sgt wat krja nie
bila aku wat krja nie bru aku rasa cm nie la mak ayah aku dlu dok mncari duit
skrg mak ayah aku dh xkrja dh
dh xlarat dh
anak anak lak yg kna cri duit
mak ayah rehat kt rumah
aku mula belajar menoreh masa form four lagi
masa tue just kutip skrap ja
rindu sgt zaman tueskali abg,adik,aku,mak ayah skali sama sama kutip skrap
rindu sgt
walaupon baunya kurang ckit
xkisah la
aku mmbesar pon dri ctue jgak
kt atas tue pic kt kebun aku tue
best kbun aku ada paya..
tp paya dia cm sngai
kcik kcik dlu slalu men ctue







You May Also Like

15 comments

  1. wahh bestnye! pagipagi mesti dah bangun pegi menoreh ni.

    ReplyDelete
  2. pengalaman tu..saya tak ada pengalaman tu..awak patut berbangga sebab awak dapat peluang menikmati pengalaman menoreh..susah ke? huhu..

    MOHD NASER.com

    ReplyDelete
  3. kmpung kb ada pokok getah...tp xpenh ad peluang nk menoreh..

    ReplyDelete
  4. ain:lpas smbhyg subuh ja, trus p

    nasz:mmg bangga sgt, xda la susah sgt first time cuba mmg rasa susah tp bila dh lma ok la.

    kb:t try la mnoreh

    ReplyDelete
  5. jap2... ZF ni orang sabah ke?.. napa loghat penulisan macam ada loghat sabah?...

    ReplyDelete
  6. seronoknya memotong...Apis takpenah lak merasa nak memotong nih.. bagus2 :D

    ReplyDelete
  7. wah, tak semua orang suka motong, btw nak habaq ni, km duk kedah gak & duk tunggu result U jugak =)hehe....

    ReplyDelete
  8. gary: ya ka loghat cm owg sabah..saya owg kedah tulen nie

    ps:singgah jgn xsinggah

    hafizz:hahhah meh la cnie..rasa skali..biar ada pngalaman

    zakaria:laaa....kedah kt na

    ReplyDelete
  9. dulu selalu teman abah pergi menoreh kat ladang. abah sibuk menoreh, ziema sibuk buat taik mata dalam kete. hehehe.

    ReplyDelete
  10. best apa . dapat gak merasa nak pegang sekerap tuh ;)

    ReplyDelete
  11. nak mee bandung ckitt.........huhuhu

    ReplyDelete
  12. wah..bagusnye tau menoreh ag.. :)

    ReplyDelete
  13. tia: mmg best pon walaupon bau dia....

    jg: alaaa...dh hbis la mee

    dh:hheheeh boleh la

    ReplyDelete