stesen minyak mana yg elok?

by - Monday, June 06, 2011

semalam on the way blik k.l, mmg jln sesak la...cm mrangkak lak keta nk bleh jln pon...ingatkn excident ka apa...bila lepas ja R&R sgai perak trus jln ok...rupa2 kt R&R ctue ramai sgt nk brhenti kot...

ngan hujan lebatnya...akhirnya dlm 4.30 pg selamat sampai gak...

masa sembg2 ngan abg aku, ada la gak dia tnya..slalu gna stesen mnyak apa...
aku jwb la petronas la...kdg2 men boh ja kdai2 biasa...
bkn apa aku dok kg...so mna la ada stesen yg elok2 nie...
mana dan aku men boh ja...
abg aku pon cta la ckit2....
law gna caltex nie dia pecutan dia laju kot tp xleh nk jimat...
yg ok dia kta shell la...jimat ckit mnyak elok...
pas2 hbis xda tempat la, pilihan terakhir petronas la...
skrg nie aku ngah cari maklumat pasai mnyak nie...nk taw lg mndalam tntang mnyak nie....

You May Also Like

2 comments

  1. klu bagi aku sendiri..rasanya shell kot yg bagus..

    siap ada bouns link lagi..

    ReplyDelete
  2. xtau plak stiap stesen minyak tu lain2 jadinye kt kelajuan kereta tu.huurm http://www.geekintherainbow.blogspot.com/

    ReplyDelete