padah mkn durian trlalu bnyak...

by - Thursday, June 30, 2011

sekarang nie kn musim buah buahan...
tambah tambah ngan buah durian...
mmg tgh luruh lak kt kg aku nie...
tp thun nie pokok durian kt kebun aku mnjadi lak...
nasib ada gak owg dok antar kt rumah..leh mkn gak


aku nie lak hantu durian...
pantang tgk la...
pg marin pon dh bapa ulas dh aku dok mkn...
mmg bnyak lak,dgn sdap lg...
ptg kelmarin lak,
mmbr aku jemput p umah dia mkn buah buahan...
tgk kt umh dia mmg byk buah la...durian ada,
rambutan ada,manggis pon ada...
durian la pling bnyak aku mkn...
mmg kemarin paling bnyak aku mkn...



You May Also Like

6 comments

  1. hehe..bru leppas mkn durian ni.. :)

    ReplyDelete
  2. aku paling suka makan manggis, tak puas kot XD

    ReplyDelete
  3. bestnye..
    siap orang jemput lagi..
    aih!!ada ke sapa2 nak jemput akak pi makan buah ni..??
    heheh

    dah siap banner bagitau akak ye..:)

    ReplyDelete
  4. err.. x suka durian... hehe..
    wah3!!.. camni la.. dah selalu update blog...huhu~

    ReplyDelete
  5. diana: dtg la umh nie...byk lg nie...

    gary: hhehhehehe...

    ReplyDelete