Menang Hadiah Tempat Kedua

by - Tuesday, August 26, 2014

assalamualaikum....

kejadian nie berlaku sebelum beberapa hari syawal nak menjelma...
masa otw nak balik rumah pegi ambek adik, saya dapat call dari no tak kenal... mula-mula dok call saya tak angkat, tengah drive time tue.. 
tapi 2, 3 kali masih dok call, angkat ja... rupa-rupa dari orang pegawai felda..
mintak saya ambek surat kat pejabat felda.. aiihss surat apa plak dalam fikiran..



then, bila dah sampai rumah.. anak buah tolong hantarkan surat tu kat saya..
rupanya hadiah dari Felda Travel sebab saya memenangi tempat kedua tempoh hari...

ada entry saya post mintak tlong like bulan June lepas..Tolong LIke Pic nie jap
hasil pertolongan member-member di fb dan juga dalam blog nie... 
saya memenangi tempat kedua.. 
saya target nak tempat pertama sebab hadiah menarik.. percutian ke Felda Resident Tekam, Pahang..
kalau menang tempat first tue ingat nak bagi kat member baik saya sempena hadiah perkahwinan mereka, dah alang-alang mereka memang orang Pahang...
tapi tempat kedua pon best gak dapat power bank...


ada lambang felda lagi


terima kasih pada Felda Travel Sdn Bhd..
lepas ni kena joinlagi contest dia, senang ja mintak orang like pic ja...

You May Also Like

16 comments

  1. Alhamdulillah rezeki, congrats dear...

    ReplyDelete
  2. Kalu tak nak guna PB tu... Meh bagi kat SS... He He He...

    ReplyDelete
  3. Wah. Hee sungguh seronok memenangi hadiah peraduan. Tahniah.

    ReplyDelete
  4. dah 3 biji power bank saya ada hihihi

    ReplyDelete
  5. Salam ukhwah, singgah sini jalan-jalan blogwalking..Tahniah ya.. salam perkenalan, salam ceria dari MyCherita

    ReplyDelete
  6. waah waah.. tahniah tahniah..

    ReplyDelete