anak emak....

by - Sunday, July 03, 2011

baru sudah tgk cita anak emak kt tv 3 tue....
smbil tgk trfikir lak...
kalau lah aku ditempat Siti tue...
aku rasa mmg tiap2 hari terasa gila la...
nk wat pa pon xleh...
tiap2 mlm msti nangis ja...
mgenangkn nasib...huuhuhhu...

law anda plak dpt isteri/suami yg jenis anak emak nie..
apa perasaan anda ya?
bg la pendapat ckit ya...

You May Also Like

8 comments

  1. hehe, dah bagi pendapat kat entri XD

    tak patut tak patut :)

    ReplyDelete
  2. Tia bukan anak mak . tapi kalau Tia dapat suami yang semacam itu .. perhhh . taktau lagik apa jadi .. huhuu

    ReplyDelete
  3. susah la klo dpt husband mcm tu..makan hati jer hari2...xmo!!!

    ReplyDelete
  4. kalau dapat isteri anak mak, mintak kerja kat luar negara, supaya dia jauh ngan mak dia...padan muka... hahahaha(ketawa jahat)

    ReplyDelete
  5. tak sempat nak tengok ag :)

    jom ramai letak nizam ijam dalam bloglist :)
    Chinese Taipei Vs Malaysia.. Keputusan Penuh dan Ulasan...

    ReplyDelete
  6. klau dpt anak emak cm tu,sabo jerlaa.
    redha isteri pada suami,tp bg seorg lelaki redha nya ttp pada seorg ibu..
    hehe,nnt kalo dah ada anak lelaki baru kta tau cmner prasaan sorg ibu tu

    ReplyDelete