kenapa buah durian luruh waktu malam?

by - Thursday, July 21, 2011

sekarang nie kn musim buah...
buah durian, rmbutan, manggis, langsat,
byk dok jual tepi2 jln...murah2 lak...


kalau musim durian,
yg mana ada dusun tue msti mlm2 dia akan 
p tido kt sna pnya...
nk tgu buah durian luruh....

baru2 nie jgak aku trdengar kt radio...
dj tue ada tnya...
kenapa buah durian luruh waktu malam?...
 haaa...sapa nk jawab nie...
bg jawapan ckit...


You May Also Like

17 comments

  1. sebab pencuri ada waktu malam jer..haha

    ReplyDelete
  2. hhaahahah...ya ka...lgi2 sapa ada jawapan...

    ReplyDelete
  3. sebab malam2 cik pon suka bergayut kat pokok durian.so, abis jatuh buah buah durian..hihi

    ReplyDelete
  4. aha..sbb ape ek..sbb durian tak luruh waktuh siang :P

    ReplyDelete
  5. teringin nye alif nak makan dorian...huhuhu...

    lambat lagi buah kat pokok ni nak luruh...

    ReplyDelete
  6. hehe...taip je kat google 'islamic word'

    ReplyDelete
  7. apa la.. di luruh waktu malam sebab..dia sejuk la..mengigil.. tu yg dia jatuh tu..

    ReplyDelete
  8. sebab dia pokok durian... sukati dia la nak jatuh bila~.. (0.o")..??

    ReplyDelete
  9. haah lah. kanapa malam ehh ?

    sebab malam malam dia takut tempat tinggi lalu terjun rebah ke bumi. hehe

    ReplyDelete
  10. tah.tak tahu plak.
    sebab mlm senang jatuh kot.haha

    ReplyDelete
  11. durian oh! durian...hee..kenapa durian jatuh malam...?
    senang sikit bila da pagi..tinggal kutip je...(^^,)

    ReplyDelete
  12. zf, update la blog anda~.. T^T..

    ReplyDelete
  13. sebab malam dia tak nampak tinggi mane dia jatuh.

    buah durian ni gayat tau :P

    ReplyDelete
  14. haa...mcm2 jawapan ada...tp aku pon xthu mna satu betul...

    ReplyDelete
  15. sebab takut orang berebut siang2 hari

    ReplyDelete