penantian sudah terjawab jgak....

by - Friday, July 15, 2011

hari nie msti ramai tgah dok cek result kn...
line bz gila...
cek melalui hnset pon cm bz gak..

sapa2 yg mtk uum tue boleh cek guna lman web uum ya...
kt ctue boleh...
cepat ja...

penantian nie wat aku xlena semalam..
blik kebun tadi pon dok tgu jam 12...
pnya la excited nk nk tgk result..
mndi pon xlg...hhhhaaahah 

akhirnya dpt gak...
tp len kos la plak...
mcm mna nie...
dilema la plak...



You May Also Like

12 comments

  1. haaa , kalau macam tu kena fikir elok2 .. mana yang sesuai . supaya tak menyesal lain hari :)

    ReplyDelete
  2. tahniah sebb da dapt!
    pasl kos lain tu, kalau kos tu ok,amik je la.. :)

    ReplyDelete
  3. tahniah! nti da msuk uni boleh tuka course :) cume rugi setahun lah sbb nk tuka course mst habiskn 2 sem dlu huhu

    ReplyDelete
  4. dapat uum le?
    pip dekat uum :)

    ReplyDelete
  5. tahniah dapat! hehe... lain kos? kene buat solat istikharah tu... tapi rsenye biar kos tu kte minat..

    ReplyDelete
  6. erm...blajar macam mana nak mengurus perniagaan la :)

    ReplyDelete
  7. pengurusan perniagaan dengan logistik... 2 kos yang berbeza... saya syorkan masuk dulu...jgn buang peluang mcm tu... berjuta yang nak masuk U tp awk yang terpilih....
    kos boleh ditukar bila masuk UUM nnt..

    ReplyDelete
  8. tahniah.... >.<
    selamat bertapak kat UUm....

    ReplyDelete
  9. kos akaun is..masuk dlu..nanti blh tukar :)

    ReplyDelete