Selamat Pengantin Baru untuk Sahabatku

by - Tuesday, December 04, 2018

Assalamualaikum..

Selamat Pengantin Baru untuk Sahabatku


Bila bermulanya cuti sekolah, musim orang kawen pon akan bermula.
Masa cuti sekolah lah, masa yang sangat sesuai untuk majlis kenduri ini.

minggu pertama cuti sekolah, saya terbang ke Negeri Perak untuk meraikan majlis perkahwinan sahabat baik saya, Fuzah.
kami mula mengenali semasa mula-mula daftar UUM.
dan sehingga kini kami bersahabat.




Pengantin baru ja ni..  baru tahun lepas


Masih menunggu si jejaka yang sudi meneman disebelahnya



Pada tanggal 24 November pada jam 9.26 pagi, Fuzah selamat di ijabkabulkan dengan suaminya Syafiq.. Alhamdulillah..


Minggu seterusnya, sahabat baik saya dari zaman Politeknik pula melangsungkan majlis perkahwinannya.

Alhamdulilah, sahabat saya Rokiah juga selamat diijab kabul dengan suaminya, Muhamad Hafiz.

Di kenduri Rokiah,  sempat saya dan kawan-kawan poli ber reunion sebentar. . 
Lama betul tak berjumpa. .



Pakai baju kerja ja sbb tengah kerja keluar kejap




Tahniah buat kedua-dua sahabat saya.

Fuzah  & Syafiq
Rokiah & Hafiz

Selamat Pengantin Baru
Semoga sentiasa berbahagia hingga ke Jannah.




You May Also Like

2 comments