Rumah AOR Jalan Stadium, Alor Setar Kedah

by - Wednesday, November 16, 2016

Assalamualaikum...

Sesi jalan-jalan cari makan saya pada malam hari kali ni di Rumah AOR...


ni sempena dapat berjumpa 4 sahabat setelah sekian lama tak berjumpa dan last berjumpa sebelum salah sorang akan naik pelamin awal bulan Disember nanti...

so, cari port sesuai utk makan-makan sambil lepak-lepak sembang-sembang...
terpikir di Rumah AOR macam sesuai ja...


kumpul la kmi disini sambil menikmati dinner western food sambil bercerita dengan cerita masing-masing...  dah lama tak jumpa.. sekali jumpa riuh la.. maaf la tuan kedai, 4 orang ja pon tapi riuh la sikit...

jom tengok menu dinner kami..


fish n chip

chicken chop

nasi goreng ayam kunyit

chicken grill

pelbagai menu ada kat sini..
western food, masakan panas, burger, char keaw teaw, roti telur leleh..
macam-macam ada kat sini... 
dari segi rasa kat sini, sedap jugak... bole la sapa nak cuba..




suasana sini, memang best.. 
kat bahagian atas, apa saya nampk ada bahagian jualan barangam bundle..
kat sini juga ada ruang utk berdiskusi dan juga slalu diadakan Open MIC.. 

sesiapa ingin datang kesini mudah sahja..
dari roundbout Teluk Wanjah ambek ke jln Stadium.. akan jumpa kuil, Rumah.AOR bersebelahan ngan kuil.. mudah ja nk cari...

Rumah AOR
1968-B, Jln Stadium, Alor Star.
12 pm - 2 am..(Tuesday)

019343343

You May Also Like

14 comments