Thank Sis JM

by - Friday, November 27, 2015

assalamualaikum....

kepenatan sangat dalam seminggu ni.. asyik balik kerja lewat ja.. tak sempat nk jenguk blog kejap...
tapi hari ni cukup time terus cabut balik.. kegigihan balik awal sebabnya malam ni nak bertolak ke Penang...  semangat betul ni sebabnya esoknya nak berjumpa pertama kali dengan geng BU...

walaupon bas ke Butterworth penuh ja..still memcari bas yg bole ditumpang sampai ke Butterworth.. alhamdulillah, dapat juga..
semoga saya selamat sampai....

minggu lepas balik kampung, saya terima satu surat dari seorang Blogger yg fanous amos tu.. tak lain tak bukan, sis JM... dah sampai ke rumah dah lama tapi saya balik kampung lambat..so lambat la saya membukanya....



thanks sis... saya sgt hargai.. bertambah koleksi FM di peti ais saya...

ini sempena saya pernah jadi Top Commentor bulan Ogos di blognya...


You May Also Like

18 comments

  1. ehehhe pemurah kakak sorang tu =D masyuk ehhe..

    ReplyDelete
  2. Syok-syok kan dapat cenderahati....nak nak cantik pula tu.....

    ReplyDelete
  3. esoknya nak berjumpa pertama kali dengan geng BU...ohhh ni mesti jumping street tu kan

    ReplyDelete
  4. waaahhhhh.....cantik FM tuuuu....miaoowwwww lagi haaaa hehehe

    ReplyDelete
  5. Cantik, sis farah wat sndri ke beli ye

    ReplyDelete
  6. Tahniah, ZF. Moga makin murahlah rezeki akak kita ni :)

    ReplyDelete