Salam Maulidur Rasul

by - Saturday, January 03, 2015

assalamualaikum....

Salam Maulidur Rasul
bersamaan 12 Rabiul Awal 1436

kita tengok pada masa sekarang, banyak program keagamaan bersempena sambutan Maulidur Rasul.
Di dalam television mahupun radio..
pelbagai ceramah dan drama-drama berkaitan dengan Maulidur Rasul disediakan.
Alhamdulillah, semuanya mudah untuk kita..


You May Also Like

28 comments

  1. http://madey09.blogspot.com/2015/01/shalawat-nabi-muhammad-saw_2.html sempena maulidur rasul kilik ya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Maulidur Rasul buat cikgu Etuza

      Delete
  2. Salam Maulidur Rasul buat Zarulfarhana...betul..banyak betul rancangan keagamaan..itu baik tapi sayang ia bermusim...marilah kita sentiasa berselawat ke atas Nabi Muhamad S.A.W

    ReplyDelete
  3. salam maulidur rasul
    betullah kan, segalanya bab agama mudah
    hanya perlu mencari aje =)

    ReplyDelete
  4. betoi3. Alhamdulillah byk program2 cmtu.

    ReplyDelete
  5. salam maulidur Rasul..
    betul tu..kat kawasan2 perumahan pun ada je majlis sambutan bila tiba
    Maulidur Rasul..

    ReplyDelete
  6. Salam maulidurrasul 1436H..Rasulullah SAW qudwah hasanah..

    ReplyDelete
  7. hi salam maulidurrasul.. salam perkenalan juga =)

    ReplyDelete
  8. Selamat Menyambut Hari Kelahiran Nabi Muhammad SAW.
    Harap2 program keagamaan berterusan..

    ReplyDelete
  9. Selawat dan salam ke atas junjungan besar Baginda Rasulullah saw. Mudah2an bersama kita semua beroleh syafaatnya di akhirat kelak.. aamiin. Salam Maulidur Rasul ZF.. :)

    ReplyDelete
  10. Salam maulidur rasul...harap lebih banyak program2 keagamaan akn disiarkan lg...

    ReplyDelete
  11. salam maulidur rasul . semoga kita menjadi insan yang menghidupkan sunnah .

    ReplyDelete
  12. mari kita banyakkan selawat kepada Baginda SAW

    ReplyDelete
  13. tak terlambat lagi nak ucapkan, salam maulidur rasul..

    ReplyDelete
  14. salam maulidur rasul. Selawat dan salam ke atas Junjungan Besar Nabi Muhammad S.A.W

    ReplyDelete
  15. assalamualaikum. I LOVE YOUR BELOGGGG. purple !
    nnt boleh ke belogg durrah :)

    ReplyDelete
  16. salam Maulidur Rasul juga :))

    ReplyDelete
  17. selawat dan salam sentiasa ke atas Nabi Muhammad SAW

    ReplyDelete