Pasar Malam

by - Tuesday, January 27, 2015

assalamualaikum...

tiap hari Selasa di kampung saya akan ada pasar malam.
tapi saya jarang pegi.. kalau pasar malam tempat lain saya suka pegi tapi kalau di kampung sendiri segan nak pegi.
so, selalunya order ja kat anak buah.
hari ni teringin nk makan rangka ayam.

rangka ayam
sambil tengok cita kat tv sambil dok makan rangka ayam ni... 

You May Also Like

51 comments

  1. sedapnyaa rangka ayam.nyummm nyummm :D

    ReplyDelete
  2. dah lama tak makan rangka ayam, dulu favourite...makan sambil nonton, memang heaven..

    ReplyDelete
  3. Dah lama tak makan rangka ayam.

    ReplyDelete
  4. rangka ayam ramai peminatnya. tapi saya tak reti makan huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. setengah org xpandai makan..rugi ja beli

      Delete
  5. tak penah mkn tp tp nampak sgts edap ....

    ReplyDelete
  6. kurang suka rangka ayam ni..sebab tak pandai makan kot.lagi suka kepak ayam..yum yum

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya suka bahagian kepak jugak..xpon panggil ketiak ayam hihi

      Delete
  7. Laaaaa... Nape segan plak nak pegi?

    ReplyDelete
    Replies
    1. segan la..nnt jumpa cikgu, jmpa kawan2..jumpa mak ayah kawan2...nnt mst ada ja soklan2 yg berkaitan..tu malas tu

      Delete
    2. hahaha p psr mlm pakaila purdah biaq nmpk bijik mata je hahaha

      Delete
    3. SS, ZF malu terjumpa bakal mak mentua kat pasar malam.

      Delete
  8. dh lama x beli rangka ayam...smlm p psr mlm pon dok jeling2 ja tp x beli pon

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau pegi sndri nnt bnda lain yg dibeli

      Delete
  9. Emmm dappp hihihi,,, kalau makan rangka ayam ni dengan tulang-tulang sekali telan,, sedap di cicah sos,,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh ke telan tulang die?
      Baguih betoi..
      Tapi, nanti jadi ' berat tulang' pulak..

      Delete
  10. Rangka ayam. My favourite! Tapi dah lama dah tak gi pasar malam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya pon order ja kat ank buah..lama dah xpegi pasar malam kt kg ni

      Delete
  11. saya pun suka rangka ayam tapi saya tau rangka ayam tu lebih tepung jer... tapi suka lah... entah kenapa... sebab tulang agaknya... suka meratah

    ReplyDelete
    Replies
    1. lebih tepung tu rasa ranggup tu...saya suka..ratah mcm tu ja..

      Delete
  12. dulu time bujang2 suka beli rangka ayam nih makan sambil tengok tv.. sekarang jarang dah beli..

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya pon macam tu jgk pa.. dah kawen akan jarang makan pa

      Delete
  13. sy tak reti ratah rangka ayam ni...tau mkn daging jerrr...hahahahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. xleh bagi org yg xreti makan.. nanti mmbazir ja hihi

      Delete
  14. lama juga tak makan rangka ayam ni...tetiba teringin pula nak cari kat pasar malam...hehe

    ReplyDelete
  15. Ya Allah Hana okje pun suka beli ni zaman anak dara dulu. Ngungkis sesorang kat rumah sewa....haha .....nikmat sungguh!
    La ni dah tua tua idaklah pulak teringin nak beli

    ReplyDelete
    Replies
    1. ngungkis tu apa...
      nikmat taw makan..ralit ja

      Delete
  16. wahhhh rangka ayam...akak pun suka dik berebut makan dgn suami hehhehe sedap kan kalo garing2

    ReplyDelete
    Replies
    1. ala ala sweet le tu. main rebut2 ngan husband

      Delete
  17. P.mlm tempat Cik Mimie hari Rabu..suka pergi..borong banyak2 :)

    ReplyDelete
  18. Tengok rangka ni, teringat kat adik.. Dia suks benar rangka ayam...

    ReplyDelete
  19. kenapa x nak pegi yg dekat..abam2 di pasar malam mengorat ke

    ReplyDelete
  20. ranka ayam? x nampak pun tulang?

    ReplyDelete
  21. memang syiookk layan rangka ayam, kite pon suka ratah gitu saje..nyamnyamnyam

    ReplyDelete
  22. rangka ayam hanya boleh dapat di pasar malam... syok kan! rasa lamanya tak pegi pasar malam. hmmm....

    ReplyDelete
  23. dah lama tak ratah rangka ayam. yummss

    ReplyDelete
  24. rangka ayam tu bagus kalau sesape pandai ratah sampai ke tulang.
    akak reti makan isi je

    ReplyDelete
  25. apa yang nak disegankan tu?
    ada jumpa bakal mak mentua ke?
    hehe..gurau je..

    ReplyDelete
  26. 5-6 tahun dulu ana suka p beli rangka ayam kat psr mlm tmpt ana ni. ada sorang mkcik tu jual. kat dia yg sedap. tp la ni dia x meniaga dah. pastu terus ana x pnh mkn dah kat org lain punya hehe

    ReplyDelete
  27. saya malas sikit g pasar malam. dulu suka pergi downtown. tapi selalu sangat pergi, rasa hilang terus dah mood. hahahahahhaha...

    ReplyDelete