Orang Baru ke 13

by - Sunday, January 25, 2015

assalamualaikum...

tengah kemas² dapur..mak bagi tau kak ipar tengah dok rasa sakit..ajak ke rumah abg, belakang rumah ja..
abg dah hantar wife dia ke klinik so saya temankn ank dia yang ada kat rumah. esok budak² nak sekolah. mak siap pesan doa2 lagi...
dalam 2 jam gak lepas abg balik kejap bagi tahu dah selamat dan mintak buatkan air milo utk kak ipar..

alhamdulillah.. kak ipar selamat bersalin ank lelaki.. ank buah yang ke 13 kali ni dan ank buah lelaki ke 5. still tungu keputusan lagi..boleh bawak balik ke rumah atau tak.. harap tak ada apa²..insyallah.

You May Also Like

59 comments

  1. wahhh. dapat anak buah lagi sorang. tahniahh. kita baru ni timang anak buah jugak 2 orang terus. hehehe. ^__^ jom join segmen sayaa :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq nani... sory nani xsempat nk join..line xda nk online kt laptop..

      Delete
  2. tahniah..bertambah ahli keluarga...suka bau baby..

    ReplyDelete
  3. tahniah ...
    nanti jgn lupa tempek gambo baby ye

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah..tahniah untuk zarul n family!syoknya anak buah ramai ni..hehe.pesan kat kakak ipar, selamat berpantang.anak-anak biar auntie dia je jaga...hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. ramai makin riuh la..autie dia xjaga la..dah besar dh bdk2 tu..setakat pegi ambek sekolah ja

      Delete
  5. Ramai dah anak buah.
    Tergelak sikit baca tang mtk buat milo tu.
    Memang sinonim dengan berpantang je mesti minum milo..hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kenapa akak... saya bukan taw sgt...dh mintak buat milo

      Delete
  6. Alhamdulillah, tahniah dpt anak buah baru. Syok r ada baby :)

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah..tahniah dapat anak saudara..nak tengok baby comel boleh??jehehe

    ReplyDelete
  8. Woww... Tahniah... Pasni Mak sedara kena jadi baby sitter plak....

    ReplyDelete
  9. anak buah ke 13? kakak ZF anak yg ke berapa nih...beliau bersalin anak yg ke berapa..dah tanya soalan seperti detektif sudah :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ini bukan soklan detektif.. Ni dah macam soklan ahli mesyuarat tingkap... He He He...

      Delete
    2. Soalan kritikal thinking namanya :)

      Delete
    3. hahaha...mcm cara2 org nk mngumpat jugak la...hahahah
      ni kak ipar saya yg sulung... anak dia yg ke 5..sebelum ni ada yg meninggal..sepatutnya 6 la..

      Delete
    4. ohh..ahahaha terjawab sudah semua pertanyaan...

      Delete
    5. SS : bijak2..dah nama kalau perempuan2 berkumpul inilah jadinya heee

      Delete
    6. biasalah... kalau x, xnama la perempuan hihi

      Delete
  10. sis JM suka bau baby..wangi...x pakai perfume pun x pe..kalau bila dh besar huhhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bau baby tgh bucuk JM ske tak?

      Delete
    2. waktu bau wangi je ..kalau bucuk mmg x nk laaaaaaah...terus teringat budak kencing dalam plastik tu ahahah

      Delete
    3. tu lagi sis suka SS..hihi aroma terapi..hihi

      Delete
  11. wahhh...tahniah zarul....dapat lagi tmbh askar kt umah...teman bermanja...hahhaaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. askar makin bertambah..so makin bertambah la riuh

      Delete
  12. Tahniah! Saya pulak tunggu masa anak buah pertama....

    ReplyDelete
  13. Wah tahniah, dah 13 orang anak buah yer ^-^

    ReplyDelete
  14. ramai dah anak buah.. baru nih pegi tengok anak sepupu, lelaki jugak.. anak akak yang sulung tuh siap ambik riba lagi..

    ReplyDelete
  15. alhamdullilah... gembiranya keluarga... gembira lagi kakak tu dah lepas fasa mengandung dan bersalin... ucapkan tahniah dari kami semua untuk dia yer

    ReplyDelete
  16. wah tahniah. ramai tu anak buah. saya baru 11 hehe bila agaknya nak bertambah anak buah

    ReplyDelete
  17. Uish. Ramainya anak buah. Saya baru sorang. Hehehehe

    ReplyDelete
  18. Tahniah, Zarul. Makin meriahlah suasana :)

    ReplyDelete
  19. Tahniah Hana.... okje dah ada cucu sedara tau....hihi

    ReplyDelete
  20. Tahniah :) Cik Mimie pun baru dapat anak buah :) hehehe

    ReplyDelete
  21. Alhamdulillah.. Tahniah, bertambah ahli keluarga

    ReplyDelete
  22. wahhh yang ke 13...tahniahh dapat anak buah baru...

    ReplyDelete
  23. alhamdulillah... tahniah untuk anak buah yg ke 13... :)

    ReplyDelete
  24. Tambah meriah lah lepasssss nii! hehehe

    ReplyDelete
  25. Alhamdulillah tahniah mkin bertambah bilangan ahli dlm keluarga.

    ReplyDelete
  26. hui besnya ramai dah. ana ni baru sorang je anak sedara hehe

    ReplyDelete
  27. ramainya anak saudara dia... hihihi...lebih kurang ekin la campur belah abang 8org... belah ekin 6 orang... suka2 tengok waktu baby lahir tenang jah muka.. harap ekin dapat timang anak nanti... hihihi

    ReplyDelete
  28. wah. bestnya dah ramai anak buah! saya cucu paling sulung. so, xdelah dapat merasa ada anak buah waktu ni. kena tnggu saya kahwin dulu, baru semua menysul. hahaha.

    anyways, tahniah ye ! ^^,

    ReplyDelete