Kita Sabahat Sampai Syurga

by - Thursday, December 25, 2014

assalamualaikum...

tika diri ini bersendirian, mengingati sahabat-sahabatku..aku sangat merindui kalian semua..
sahabatku ketika zaman kanak-kanak,
sahabatku ketika zaman sekolah rendah,
sahabatku ketika zaman sekolah menengah,
sahabatku ketika bersama di Ct Salon,
sahabatku ketika semasa di politeknik,
sahabatku ketika menuntut di universiti..


You May Also Like

28 comments

  1. Sahabat yang baik adalah sahabat yang selalu bercakor... Gurau je... He He He...

    ReplyDelete
  2. tue sahabat hebat tu..
    buat cakaran rimau...

    ReplyDelete
    Replies
    1. guna pencakar utk cakar sampah tu lagi panjang =D

      Delete
    2. tu mau 10 hari 10 malam xtdo malam tu hihihi

      Delete
  3. persahabatan among kawan kawan bloggers jugak hehe.. eventho tak pernah jumpa..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sahabat keyboard... Keh Keh Keh...

      Delete
    2. pun boleh manje manje and mesra kan.. kalo semua bloggers buat gathering memang havoc CT rasa kan..

      Delete
    3. jom2 buat CT... kita utara dh.. leh jumpa

      Delete
    4. Buat kenduri.... Bentang tikor!

      Delete
    5. pastu fotoshoot soh SS jd fotografer =D

      Delete
    6. cheq pun utara gak. nak tumpang gathering gak. hehe

      Delete
    7. ok good idea.. pnjam camera SS.. swuh jd photographer sat... hihi.. kita sbgai model2nya...

      cik fafa mai2...

      Delete
    8. ok good idea.. pnjam camera SS.. swuh jd photographer sat... hihi.. kita sbgai model2nya...

      cik fafa mai2...

      Delete
    9. jom yang dok utara ni buat gathering.. taman botani penang bhahaha ada cik nyet ramai.. kasi SS yang jauh di selatan itu terbang mai penang :P

      Delete
  4. seronok nya bila ramai sahabat..:)

    ReplyDelete
  5. kadang2 memang rindu dengan mereka. :') semalam baru dapat jmpa. itupun sorang je.

    ReplyDelete
  6. Sahabat yg baok sentiasa bersama dikala duka dan suka hihhiii

    ReplyDelete
  7. Aamiin... sahabat pasti akan ttp dikenang...

    ReplyDelete