Simple GA: Vietnam Shawl.

by - Friday, December 19, 2014



assalamualaikum...



jom2 join GA..
kak shikin baru balik dari Vietnam tu, dia nak bg Shawl dari sna..
kot2 ada rezeki leh menang ka...syok gak..
simple ja syaratnya..
follow blog kak shikin 
jadikan blognya bloglist kat blog kita
tempek banner mcm kat atas tu..
then, tggal ja url kat blognya..

ok settle semuanya...

You May Also Like

21 comments

  1. http://madey09.blogspot.com/ menarik segmen anda...

    ReplyDelete
  2. ok dah folllow dan dah juga masukkan dalam bloglist ya dek..

    ReplyDelete
  3. http://madey09.blogspot.com/2014/12/simple-ga-vietnam-shawl.html join dan lapor diri ya

    ReplyDelete
  4. alamak silap..mohon maaf ya..astagfirullah...aduh!..ingat tadi terus ke blog Doktor tu..sorry

    ReplyDelete
  5. terima kasih ya..bagi teguran mujur diberitahu tadi...

    ReplyDelete
  6. heheheh xpa ckgi..terkejut gak saya td...

    ReplyDelete
  7. semoga berjaya. bukan senang dapat shawl dari vietnam

    ReplyDelete
  8. Thanks for joining & all the best, ZF.
    Really appreciate it.
    drshikinzainal.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. ana pon join GA kak shikin. tp xde luck pulak hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. xpa..nanti ada ga lagi..kita join lagi heheh..mana taw ada rezeki lagi

      Delete
  10. oh inilah dia yang kak Farrah menang tu ek..terlepas pulak.

    ReplyDelete
  11. hyee! nice blog! please follow me back :)

    ReplyDelete
  12. ada menang shawl tak?
    singah sekali lagi...

    ReplyDelete
  13. da kuar result ke ? alaaa dah lama tak layan blog tak tahu da ape jadi..

    ReplyDelete